خنجرت...
من و تو

Photo-Skin_ir-Love443

 

من زخم های بی نظیری به تن دارم


اما تو مهربان ترینشان بودی


عمیق ترینشان


عزیز ترینشان


بعد از تو آدم ها…تنها خراشی بودندبر من که هیچ کدامشان به پای تو نرسیدند


عشق من…خنجرت کولاک کرد…



نظرات شما عزیزان:

sister
ساعت15:58---6 آبان 1394
چه متن عمیقی!!!!!! بیگ لایک به داداشم که چنین پست عمیقی راگذاشت............

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:من و تو ,جملات عاشقانه,عکس عاشقانه, :: 16:20 :: نويسنده : محمد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

















کد آیکون

کد آیکون

کد آیکون

دانلود آهنگ جدید