تنها چیزی ک آرومم میکنه سیگاره....
من و تو
asheghane 8

 



.


.


.


.


 


√ ڪبــریت را روشـטּ مـے ڪنـــم و


ڪنــار گـوش ωــیگــار مـے گــویـم:


” عصــر،عصــر نـامـرב هـاωـت رفیـق!”


و یـڪ بــار בیگــر بـراے آرامـش خـوבم،رفیـق ωـوزے مـے ڪنــم…



نظرات شما عزیزان:

هوای جمکران
ساعت12:13---15 آبان 1394
سلام داداش

هوای جمکران هستم

از فیس نگاه اومدم



وبلاگت رو دیدم خوشم اومد



من یه سایت دارم



اسمش اینه:



پرتال جامع سرتاس

http://sartas.ir



مایلم با هم تبادل لینک کنیم



اگر دوس داشتی سایتم رو لینک کن و بیا به این صفحه و بهم خبر بده تا لینک کنم

http://sartas.ir/links


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 14 آبان 1394برچسب:من و تو ،جملات عاشقانه،عکس عاشقانه, :: 15:57 :: نويسنده : محمد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

















کد آیکون

کد آیکون

کد آیکون

دانلود آهنگ جدید