دست من...
من و تو

jomalate asheghane 9

 

 

.

.

.

.

 

 

دسـت من

 

خالی است از …

 

بودن تو !

 

امــــا 

 

دلــــم ؛ تا دلت بخـــواهد …

 

از ” تـــو ” پــر است !!



نظرات شما عزیزان:

Fª⊥ÈмÈɧ
ساعت16:16---18 آبان 1394
زندگی زیباست، تماشاییست!
چرا زیبا نمی بینیم؟
چرا گاهی به پای این همه خوبی نمی شینیم؟
چرا با هم نمی خندیم؟
مگر دنیا چه کم دارد؟
ببین این آسمان آبی ست
ببین دنیای ما آکنده از پاکی ست
و خوبی تا ابد پاینده می ماند...
تو باور کن
همین کافیست...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 16 آبان 1394برچسب:من و تو ،جملات عاشقانه،عکس عاشقانه, :: 16:31 :: نويسنده : محمد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

















کد آیکون

کد آیکون

کد آیکون

دانلود آهنگ جدید