بد جور دلم تنگ شده برات..
من و تو

سری جدید عکس عاشقانه و متن عاشقانه 2015


بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده


فکر نکن بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده…


اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم


باور نمیکنم اینک بی توام


کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری


کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی


تا دوباره به چشمهایت خیره شوم ،


تا بر همه غم و غصه های بی تو بودن چیره شوم…


کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ، با چشمهایم نازت کنم


در حسرت چشمهایت هستم ،


چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم عاشقانه میشد


بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده


در حسرت گرمی دستهایت ، تا کی باید خیره شوم به عکسهایت ،


هنوز هم عاشقم ، عاشق آن بهانه هایت…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 20 آبان 1394برچسب:جملات عاشقانه, منو تو, :: 18:41 :: نويسنده : محمد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

















کد آیکون

کد آیکون

کد آیکون

دانلود آهنگ جدید