هه..
من و تو

جملکس های عاشقانه و عکس های متن دار عاشقانه غمگین

 

اسمم مهدی,۲۸سالمه بنا هستم! ۲ساله ازدواج کردمو مستأجر هستم بخاطر کمبود کار رفتم تهران و شدم حمّال! دوس

 

نداشتم خانومم اول زندگی با فقر روبه رو بشه,

 


یروز زنم زنگ زد گفت گوشیم سوخته وگوشی ندارم منم پول فرستادم تا گوشی بخره, پسرای که بام کار میکردن از برنامه

 

ی لاین حرف میزدن , دوستم اصرار کرد که تو هم لاینتو وصل کن

 

توش پره دختره ولی یاد زنم افتادمو بیخیال شدم ,


و با اصرار دوستام لاینو واسم نصب کردن,منم نگاهی به لاین انداختم ,و تا باز شد ,تصویره ناگهانی دیدم ,عکس زنم تو لاین

 

بود,باخط دیگم ادش کردم و تا چند روزدلایکش میکردم تا اینکه تو

 

پستش نوشت فردا ولنتاینه نمیدونم واسه عشقم چی بخرم ,منم واسش کامنت گذاشتم اون تورو همینجور که هستی

 

میخواد و عاشقته,خندید و گفت مرسی, خیلی خوشحال بودم,کلا

 

کبودی هایه دستمو کوبیدگی بدنمو یادم رفت,فرداش زنگ زد و ازم پول خواست منم فرستادم,کنجکاو بودم که چی میخواد

 

بخره


روزه,ولنتاین رسیدباخوشحالی لاینو بازکردم رفتم تو پستش


عکس یه پسرودیدم با ی کت قهوه ای,که زیرش نوشته شده بود ,این عشقمه کتی که واسش خریدم قشنگه؟منم رفتم پی

 

ویش ی عکس با لباس کارگریم گرفتم وزیرش نوشتم&عشقم

 

عشق جدیدت مبارک&



نظرات شما عزیزان:

آبجی
ساعت12:52---25 آبان 1394
وااااااای این پستایی که اخیرا گذاشتی خیلی قشنگن خیلی جالب بودن خیلی با حال بودن خیلی آموزنده بودن خلاصه خیلی خوب بود ممنوووووون (ززگ) .هر چی لایکه تو دنیا به وبت.....

parnia
ساعت0:18---25 آبان 1394
خیلی جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 24 آبان 1394برچسب:جملات عاشقانه, منو تو, :: 19:53 :: نويسنده : محمد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

















کد آیکون

کد آیکون

کد آیکون

دانلود آهنگ جدید