دلم لرزید....
من و تو

سری اول جملات عاشقانه و متن های عاشقانه 2015

 

چشمام اشکاتو میدید

 

قلبم درداتو فهمید

 

اما…..

 

دلم لرزید بدون اینکه بخوام

 

نمیدونی تنهایی چقد سخته نیستی تووووووو

 

بعد اون روز دلم یه روز خوش ندید

 

شدم یه ادم تنها یه افسرده شدید

 

میدونم شاید دیگ دلت واسه من نمیسوزه

 

دوست دارم دوست دارم دوست دارم هنوزم ک هنوزه

 

……………………………………

 

دلم برات خیلی تنگ شده …. تنگ شدهه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 12 آذر 1394برچسب:جملات عاشقانه، منو تو, :: 14:7 :: نويسنده : محمد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

















کد آیکون

کد آیکون

کد آیکون

دانلود آهنگ جدید